Hello, my name is cough

host, ho ho hoooost, host, host, host, hoooost!

Igår natt somnade jag inte alls hostade hela natten lång, låg och vred på mig hela tiden usch, och fruktansvärt var det att kliva upp imorse...

Men klunkade i mig hostmedicinen sen var halsen bedövad hela för och eftermiddagen... Och när det avtog så kom hostHELVETET tillbaka, är fan orolig imorgon ska jag nog trots all motvilja boka tid hos doktorn... kanske får nå starkare drog!

Vill verkligen inte missa fredagen...


Men imorgon vill jag iaf mysa med mina tjejer, så kom och hälsa på "patienten Semra", det skulle pigga upp mig lite...

Nu är det TV för min del och te en massa te och citron och medicin innan sängen så jag åtminstone kan få en lugn och skön natt...

image210


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0