Julen är här...


...och vad är väl bättre sätt att fira julledigheten på än att frossa i film? Och det är precis vad jag gör nu, har tittat på film hela dagen lång, återstår fler att se.

I fredags var det födelsedagsfest på Kharma och det var riktigt kul och lyckad kväll ska ni veta tjejer, TACK FÖR DET=)

Har inga pennys på mobilen, och affärerna stängde i prencip när jag klev upp från sängen idag så jag har inte kunnat önska alla en god jul men GOD JUL PÅ ER MIN BÄSTA TJEJER och tack för de härliga sms:en

Loja och vila upp er så mycket som ni är kapabla till, för att imorgon är det en späckad kväll som väntar på Kharma Lounge och då vill jag inte att någon lämnar lokalen pga. trötthet eller to much alcohol eller nått annat fjantigt imorgon ska vi hålla oss i kragen och gotta oss i måttliga mängder.


Lite bilder från kvällen och en massa jul hälsningar     

seé yoú





Kommentarer
Postat av: Anonym

men sova på toa en halvtimme är bra? ;) haha.. imorgon är det urladdning som fan!! nu kör vi

2007-12-25 @ 00:05:21
Postat av: ?

hahahaha, well shit happens sometimes =P

2007-12-26 @ 14:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0