HELGEN HOS TWINS...

...var hur fräsch som helst! Anlände på fredagen med mina objekt och min lilla pruttbil tror faktiskt att jag precis kom till idol började eller neee så var det inte, missade början på idol. Kom precis till då Daniel skulle sjunga missade HIDING, VILKET JAG INTE VAR GLAD ÖVER, men dock så var det många andra grejer jag inte heller var glad över då. Men ska jag sitta och skriva det, så kommer jag få hålla på hela natten OCH sitta vid datorn så länge har jag definitivt ingen lust med. Så jag ska försöka hålla mig på ytan liksom. Aja tillbaka till idol som sagt, DANIEL är kung, alltså kung efter Hiding, hahaha vilket jag även det nämnt några gånger och tror, eller vet säkert att det är lite utgnatat.

Härlig stämning med mina tjejer var det, somnade runt halv 4 på natten och även det har sina anledningar, ute och körde halv 2 i hopp om att få i oss vikings GODA kebabpizzor men NEEEEE de hade stängt, så stängt som de aldrig haft en fredag jag varit ut och ränt och det var ju som sagt jobbigt som ni kanske förstår. När man förväntar sig något och resultatet blir det motsatta blir man fruktansvärt besviken. Ja fredo hade öppet men nej har man bestämt sig för en vikingpizza och viking är stängt då är det bara att köra tillbaka tomhänt.

Tyckte dock mest synd om Amina när jag och Emina kom hem tomhänta och hon ville gå ut och titta om vi med meningen glömt kvar pizzorna i bilen för att driva. Men sen när vi gav tillbaka pengarna förstod hon också facitet. Så då var det bara att bre mackor och ta fram den underbara maskinen som kallas för perkulator för att producera den goda vätskan som kallas för kaffe vilket även det inte alls VAR BAD faktiskt lika gott som vikingpizzan kunde ha varit om inte godare.

Morgonen där på väcktes vi av min mobil som ringde o8.oo! Jag har en tendens att ställa telefonen på ringning varje morgon fråga mig inte varför det är bara en vana som jag har. En säkerhet om att jag överlevde natten för ringer det inte på morgonen och jag inte hör den så är jag förmodligen i himmelriket. Hahahah ne skämta bara GICK NI PÅ DET DÄR? neee så störd är jag inte men tänk om det nu var sååååå! hahahaha (bara lite störd) Ett skämt det där med telefonen, hade bara glömt att slå av alarmet. Jag gick iaf inte upp då men Emina gjorde det, jag gick upp 1 och ½ timme senare då min telefonen ringer och jag svarar och en röst säger...
-Semra vakna kom och drick kaffe med oss... 
hahhahaha då klev jag upp.

 

Aja ser att det här börjar bli lång, men lördagen bjöd på en massa roligheter. Ewelina och Elina var förbi en sväng och myste lite med oss innan de skulle hem och göra sig inordning för utgång. Blev ingen utgång för min del, utan bio i Gävle med Twins, Sharre, Frida och David, SOLSTORM såg vi och jag lovar sämre film får man ju verkligen leta efter, eller nej, nej gräva efter, men det var ju tur att sällskapet inte var lika händelsefattigt om jag säger så. Sen käk på MAX, och sen vissa tillstötande svårigheter jaaaaa komplikationer helt enkelt på vägen hem MAN MÅSTE VARA KONCENTRERAD NÄR MAN KÖR BIL och om telefonen ringer 10 gånger i minuten kan det hända att Semra får styra växelspaken och helljuset kanske ratten också någon gång. Men som sagt en hur trevlig kväll som helst ska ni veta "sällskapet"

 

Söndagen bjöd på pannkakor som dock var (SEGA Emina) men det är lugnt du hinner träna lite till innan du skaffar dig din prins så att du inte förgiftar honom så som du nästan förgiftade oss imorse. (hahahaha du vet att jag skojar gumman) dina pannkakor är de BÄSTA ;)

för att kortfatta det här, såååååå mkt kaffe som jag fått i mig denna helg kommer jag inte få i mig på ett år! Eller ne kanske inte ett år men faktum är att A och E definitivt har ett större behöv av koffein än MIG

SOV GOTT ALLA DÄR UTE/
   BIG PUSS FRÅN SEMRADEDIC

image168 


Trackback
RSS 2.0