I had often fantasized about running into my ex and his wife. But in those fantasies, I was running over them with a truck.

Sex and the city 00.05 EASY COME, EASY GO och fick se då att jag helt missat detta avsnitt tidigare! Hur kan jag ha gjort det? Bra fråga!


EN CHUCKBEHANDLING SOM SAMMANFÖRDE MIG MED VERKLIGHETEN PRECIS VAD JAG VAR I BEHOV AV


Idag blev det inte STHLM måste fixa en hel del innan tävlingen nästa helg!

Dock väcktes jag av att det ploppade i tunga saker i brevlådan, GISSA 3 gånger!


ELLE kom den efterlängtade tidningen, precis vad jag behövde för att jag överhuvudtaget skulle tänka tanken LÄMNA SÄNGEN SEMRA! Men som grädden på moset hade SOLOs nya nummer även det på nått sätt hamnat där, så jag var uppe på 0tid med en kaffekopp satt jag i köket och bläddrade igenom tidningarna.


Därefter blev det lite snack med Karin vi kom fram till lite smått och gott.

Jag, Karin och 11barn ska till Östersund och visa våra drag. Imorgon är det möte ska planera Östersund och föräldramötet som är på söndag. Även fixande av alla 5 bedömningsunderlag som senast ska postas imorgon!

Idag ska jag bara ta det lilla stilla, storhandling med lafamilia en grej vi genomför varje torsdag är kul faktiskt! Så denna kväll blir det en massa delikatesser framför tv:n nått schyst som visas, det tvivlar jag på. Hör av er om ni vill mysa med delikatesser framför tv:n ikväll Semras rum är öppet för besökare...

image178
DETTA SKULLE VARA DEN RIKTIGA GÄRDDEN PÅ MOSET
;)


Kommentarer
Postat av: najli

darling, hur vart det med rummet? :) bra antar jag.. om nu papi har orkat borra? ;D

2007-11-08 @ 14:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0