I'm so tired that I need a new word for tired

Ikväll var det mysig, läskig stämning hos tvillingarna. Tittade på någon film kommer inte ihåg vad den hette, anlände mitt i filmen. Men djävulen var jäkligt läskig må jag säga, tvi, huuu hemsk film baserad på en verklig händelse. Sen PRISON OCH visst serien är hur prima som helst men jag blir så irriterad att det bara sker fler komplikationer och att det bara blir mer och mer invecklat! Var iaf sjuk trött hos tvillingarna och när jag blir trött blir jag pratglad och pratar om allt och inget, irriterande som satan jag vet men det var kul det lär ni hålla med OM, det positiva är väl att vi anlagt någon enstaka magmuskel ikväll hahaha! Och när klockan drämde 23.00 var det bara att ta cykeln hem och snurra på med benen allt vad man hade och det var inte alls mysigt kan jag lova, det regnade och kallt var det och mörkt OCH uschiamej. Kändes som evigheter innan jag kom hem.


Vill till Stockholm på torsdag, tror jag ska åka faktiskt den 8 november då och kläderna från Roberto Cavalli finns i utvalda H&M butiker. Vill verkligen och ska försöka få med lillasyster på en tur i sthlm, hoppas hon får ta ledigt från skolan ska prata med pappa imorgon. Annars åker jag själv eller ja så kan du ju höra av dig om du vill följa med;)


Dåsa lite nu tror jag innan jag riktigt faller i sömn, blev pigg av den lilla men ack så långa cykelfärden hem.

image173


Kommentarer
Postat av: Frida

Stockholm!? Jag är lätt på om de finns plats. Jag å twins behöver födelsedagskläder ;P

2007-11-06 @ 10:54:30
Postat av: emina

YES vill också dit ;)

2007-11-06 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0