Livligt snicksnack

hola bloggen
Idag avböjde jag fikat med tjejerna (handklappningar till mig) och gick på träningen och gjorde av med en smula kalorier istället. Push stod det i kalendern och jag spinnade på som fasen med bena. Jobbigt men kul var dä. Nu sitter jag här och fördriver tiden med min kusin per telefon. Kanske far till småland i helgen, men vet inte om jag pallar, vi får väl se tiden avslöjar väl. Just nu känns det som att en fest kanske skulle dansa mina ben till Värnamo så vi får väl se.


Hahaha skrattar åt min kusin Rijalda hon ska få en rotfyllning på torsdag, hon visste inte ens vad det var och när jag berättade att tandläkaren skulle ta bort tandnerven fick hon panik, och att det kostar 2000 spänn fick hon ännu mer panik och blev tokig... hahaha just love that rijaldalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0