ELLE, MODETTE OCH KAFFE

Gjorde världens godaste frukost till mig och pappa som vi öste i oss sen var jag ute på en morgonpromenad. Och pappa skulle ut och gå med sina stavar skrattade ihjäl mig! En härlig morgon runda var det, och precis när jag hade gått innanför dörren så ploppade ELLE och även sista numret av modette ner i brevlådan. Så nu brygger jag kaffe och ska lägga mig i soffa och se vad modet är på väg, innan jag tar en runda ner till stan och lunchar med Jenny och snacka gamla gymnastik minnen. Det var ett tag sedan GYMPAPOLAREN


Fasen nu lär vi göra nått kul MINA 12 - 4= 8 alltså tjejer! Ett tag sedan känns det som nu! eller?


Ikväll ska jag nog träna på Jernvallen, blev inge igår eftersom då tränade jag småpluttarna. hmm, undra vad för pass som erbjuds ikväll då?


See you in a little while


Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

låter riktigt mysigt, sånt som ska göras i detta väder! iskallt

2007-10-11 @ 11:58:08
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0