Gó morgon allesammans!

Vaknade för kanske en halv timme sedan, hur pigg som helst. Det var ett jävla bra tag sedan jag var så häääär pigg. Nu ska jag göra havregrynsgröt, koka ett ägg och hälla upp ett glas juice.

Sen så kanske jag tar en morgonpromme om jag orkar vi får se. Annars ska jag slå en pling till tvillingarna (jag lovar de var uppe med tuppen imorse) och höra vad de gör. DE HAR JU REDAN FÅTT HÖSTLOV. Vet att de är själv hemma ska nog åka dit på en kopp kaffe, hmm kanske amina kan färga håret på mig då, har en sådan utväxt nu. Håret på mig växer som ogräs det är helt sjukt!

Lyssnar på lite musik nu, lääääängtar tills fredagen för då äre utgång planerat, fääään vad suuuuurt att jag inte kan vara med på lördan. Men då äre lugna puckar som gäller för min del måste vara fräsch och på topp på söndagen när jag tävlar med gymnasterna.


Annars äre väl traaaäning som gäller idag och lite annat gymnastikgrejs jag ska fixUP.


Haaaäj pó äääääääär
image110


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0