Hi, I'd like a coffee, please, a SOLO magazine and a large television.

Ne nu ska jag ta och göra mig en kopp kaffe sätta mig ner och läsa SOLOS nya nummer som jag fick hem i brevlådan, hann aldrig ta mig tid och bläddra igenom den igår.


Imorse blev det ingen vandring men däremot testade jag Pilatesbollen jäkligt kul, lite svårt att hålla balansen men jobbigt som fan. Så den kommer jag att använda, upp till 1000. Inga bortkastade pengar här inte =P

image71

Idag har jag pass på Jernvallen (PUSH) ska försöka få med någon av tjejerna. Men jag tror inte de är så motiverade (NERDS), hm kanske frida!? skulle vara kul om jag kunde få med tvillingarna men kan bli svårt. Min träningskompis är ju bortrest saknar dig KAKA, saknar stina och annika också.

Nu äre iaf solo, kaffe och tv ON som gäller!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, du hade fått med mig om jag inte hade haft bollsport och idrott imorse, vi var och gymma och greja. Helt slut nu! :/ Men jag ska shape up jag med, bollen is my life. Men i veckan ska vi gå på pass :)

2007-10-16 @ 15:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0