NITBÄLTET + 898:- rikstaler...

... GJORDE JAG AV MED idag, men då var jag snäll och köpte jeans till syster Ajla, hon ville ju så gott ha de där svarta med dragkedjor, och de fick HON... jag köpte det ena och det andra till mig!

I Gävle blev det NITBÄLTET som jag gnällt om så länge och ett sött linne. I Valbo en massa grejs till rummet, hann aldrig sätta upp panelgardinen eller (fotografin kanske det heter) eller en panelgardin med ett foto på eller ett konstverk, aja vet inte vad jag ska kalla det. Men kommer att bli skitfint. Pappa orkade helt enkelt inte borra så det får bli imorgon, längtar längtar!

Har velat haft en herrklocka ett tag nu, och då såg jag en fin grej som blinkade till på pappas arm. Och självklart så tjatade jag till mig pappas BLING som han nyligen köpt, hahahaha han var såå rolig! Trodde att jag skulle ge bort den till någon pojkvän eller killkompis, HAN förstod inte alls varför jag skulle ha en herrklocka? MEN NEJ PAPPA, JAG SKA HA DEN SJÄLV =)

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0