SHAKE SOME backside for me tonight

Kom precis hem! Bena är döda tyyyyyp.. Vart i Gävle ränt runt med Ida som en tok, tänkte köpa ett par svarta enkla Ankelboots utan klack som man kan springa omkring med (fanns på DINSKO) men så blev inte fallet! Blev istället en halsduk, vantar och 2 par tights på H&M =) Sen en vända till Valbo in på IKEA leta efter den där JÄDRANS MUSMATTAN som Elin ville ha men inte fan hittade jag den inte.. ELIN DIN TÖNT! Haha skämdes som fan när jag fråga expediten om en musmatta... blev nått på IKEA i alla fall en liten pizzabit och lite choklad sen 180km/h hem fort som fan till Ida hon skulle duscha och dona innan vi skulle åka ner till sif matchen. Blev snabba tag där i slutet men vi hann precis i tid! Dålig första halvlek av sif må jag säga men trots det vinst 2-1... BRA JOBBAT GRABBAR (jag och Ida hade våran favorit på plan stålmannen;) hahaha Därefter var det snabba tag hem till mig hämta lite grejer som Ida skulle ha ikväll, det verkar som att det är UTGÅNG som gäller för de flest. EXKLUSIVE MIG, är för utmattad och känner inte för det, sluta tjata ELINNAVA får bli en annan gång älskling. Ne nu ska jag kika tv och chilla såååååå jääävla mycket, trött trött trött kan bero på att jag vakna halv 7 imorse eller vad tror ni?


HA DET SÅ JÄVLA KUL OCH GIRLS PUT ON YOUR FREAKUM DRESS AND SHAKE SOME ASS FOR SEMRA ON THE DANCEFLOOR TONIGHT

       


Kommentarer
Postat av: Emil

gå och lägga sig sådära, uscha ;)

2007-10-07 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0