Trevligt Folk

Är helt död, mår inte prima, skit trött... OCH även om jag inte skulle ha haft gymnastiken imorgon skulle jag inte gå ut ikväll, FÖR SÅ BRA MÅR JAG NU...
Ändå var AFTONEN riktigt, riktigt lyckad, hur kul som helst. Träffade en massa trevligt folk, det var ett tag sedan, hade nästan glömt bort hur kul det kan vara, hahahahaaa! 


Förfestade i Robins lägenhet (saras bror) Jag, Sara, Elina, Maria, Elin, Frida och Johanna... Fick sällskap av lite grabbs sen med trevligt, trevligt =)
Ett tag där fick vi ju inte upp min vinflaska eftersom en viss lökNAVA hade skruvat ner korköppnaren fel, men Robin fick ju upp den till slut. Vart rätt så mkt igår, skäms när man hör grejer från kvällen men inte minns exakt detsamma själv...

tänk så knasigt det kan bli ibland!


Kommer med lite bilder från kvällen senare..


Ps. gillar min hårfärg nu, visst mörk men tkr att den suits me .ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0