You like pancakes?

Nu är jag smällmätt, pannkakor med sylt, frysta hallon och glass, fick i mig 4 hela pannkakor och magen exploderar snart kan jag lova. Men gott var det mina vänner gott, gott, gott =P

image78

Idag ska jag träna barnen, och det är deras nästsista fristående träning innan tävlingen. De ska få köra stenhårt kan jag lova. Har haft problem med musiken, låten är för lång, måste ringa Olof senare idag efter träningen om musiken. Han ska hjälpa mig med att förkorta låten på nått vis i nått program och grejer (DET ÄR SÅ VIKTIGT, MÅSTE GÖRAS INNAN TÄVLINGEN), jag fattar inget, men han gör... OCH JUST NU ÄR HAN MIN RÄDDARE I NÖDEN. Kommer att bli hur bra som helst.


Nu ska jag lägga mig ner och vila magen, allvarligt hur mätt är jag på en skala 1-10? Jaaaaaaa typ 1000 kanske!?

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla mes, fyra pannkakor. då ska vi ha race nån gång. saknar dig gumman, måste styras nåt NU! love/Wennas

2007-10-17 @ 15:49:39
Postat av: elina

du, snackar ni pannkakatävling får jag i mig 20 minst, så var beredd på kamp!

2007-10-17 @ 22:12:10
Postat av: jag själv

det var 4 enormt stora pannkakor.. men äre PANNKAKATÄVLING ni vill ha SÅÅÅ VISST JAG ÄR PÅ ;)

2007-10-17 @ 23:20:14
URL: http://semradedic.blogg.se
Postat av: Anonym

haha jag fattar, enorma:) men vi ska lätt köra tävling nån gång, och då jävlar! haha sötnöt

2007-10-18 @ 17:35:44
Postat av: emina

en tävling säger ni?
UTMANA MIG ;)

2007-10-19 @ 12:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0