And you're looking at me while you're saying that?

image352

Idag har det varit en underbar dag ska ni veta.
En morgonfika blev det med tvillingarna där de övertalade mig att inte gå ut ikväll utan köra järnet imorgon istället, och jag gick med på det, det är juh sällskapet som gör kvällen. De andra brudarna har UF-mässa och kommer hem sent, antar att det inte blir någon utgång för de heller, så då kör vi järnet imorgon. Tänkte dock att det skulle va trevligt att gå ut och se lazee men ne inte blev det så, NOT, NOT nu blir jag hemma ikväll.. Ska hyra film och sitta med godis och chips och JÄSA.
Imorgon har jag 2 träningar OJ SOM DET SKA KÄMPAS DÅ, ALLT GODIS OCH CHIPS SKA BORT. Sen blir det valbo/gävle för att hitta nått festligt att klä på och därefter FEEEESTA


ses YOU ALL, och jag verkligen älskar alla mina bloggläsare ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0