EN RANDIG LÅNG TRÖJA

Igår handlade jag en del, blev 1 vit lång tröja från H&M och 2 par shoes från WEDINS ...

image374  image375




Nu sitter jag på jobbet och väntar på att nästa lektion ska börja, jag har lovat barnen att vi ska se på film eftersom att det är fredag idag... och då var det en emil som sa -du kan konstigt nog vara snäll ibland Semra!
Nu tor ni säkert att jag är sträng och otroligt hård mot eleverna, dåå tror ni heeeeelt rätt :-) DET ÄR JAG OCKSÅ! (ibland)

Idag ska jag in till gävle måste inhandla en lång randig tröja, DE är så fina... hoppas H&M har fått in de, vill ha den här som elin kling har på sig det är den som är från H&M
image376

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0