God morgon på er alla pärlor och små själar

image404

Alltid lika trevligt när jag går in och ska skriva ett nytt inlägg en massa obehövliga kommentarer, men vem bryr sig? Inte jag...

Kul att ni kommenterar och tycker grejer men ni som påstår tro veta vem jag är och inte känner mig, ska FAN inte komma och säga att jag är falsk. Oftast stör man sig på människor om man själv finner någon egenskap hos sig själv som man mår dåligt av och då försöker man hacka över det på andra. MEN skriv det inte här, om du tror dig veta vem jag är, kom i så fall fram till mig personligen och berätta vad du/ni stör dig/er på. Så kanske vi kan ta ett snack om saken och reda ut det, en för alla och alla för en... Men vill du inte det så visst fortsätt precis så här, MEN FALSK ÄR JAG INTE, LÅNGT BORT FRÅN FALSK SOM DU KAN KOMMA SNARARE...


Annars vill jag bara önska alla en kanon dag det är ju helg trots allt, jag har haft en kanon morgon och ska iväg till jobbet nu...

GRLS HÖRS IKVÄLL :-)
 


Kommentarer
Postat av: Eli

Det gör vi älskling!

2008-04-18 @ 11:09:26
Postat av: Anonym

men varför förklarar du dig själv när du påstår att du inte bryr dig? Ellers så ligger det något i det? :) /K.

2008-04-18 @ 13:48:45
Postat av: bloggare

o skrver ett helt inlägg om att du inte är falsk? aha :) fint väder iaf!

2008-04-18 @ 14:00:30
Postat av: syrran

det enda som jag ser är falskt är alla kommentarer från människor som inte vågar skriva vilka de är OCH NI SKA SÄGA ATT NÅGON ÄR FALSK? hahahaha idioter...

2008-04-18 @ 14:30:48
Postat av: Anonym

MODE OFFER. egen stil?

2008-04-18 @ 19:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0