I'm an old-fashioned girl

Idag har det varit en jobbig dag, och jag kom precis hem efter träningen också vilket betyder att jag är helt slut, vill bara lägga mig ned och sova, vilket jag också ska göra snart...

Imorse fick jag gå till skolan en timme tidigare för att förbereda de 2 första lektionerna det var inte det roligaste vill jag påstå men det gick an. Skönt när det väl var gjort sedan.


Vi har fått tillökning på söderskolan vad det gäller vikarie och det är ingen mindre än Elina och Sara som har börjat, och det är ju jag som har rekommenderat de. Först var det några få som tackade NEJ, men ville de inte/kunde inte, så var det inget mer med det. De här tjejerna är perfekta FOR THE JOB...


Nu är jag tråkig jag VET, men jag orkar inte gå in på någon specifik händelse och berätta detaljerat även fast jag har en del. Haha ni får helt enkelt nöja er med det här ovan och bilderna från helgen...


See you SNUSKTRILLOR

image381
image383
image394
image385
image386
image387
image388
image389
image390
image391
image392
image395
image393


Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

fina bilder =)

2008-04-15 @ 21:11:57
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0