MÅNDAG den 31.a

God dagens!

Allt bra med dig? Jag mår väl sådär, lite sliten efter en crazy helg men annars så är allt okej. Jag hade iallafall skitkul i lördags och jag hoppas ni också hade det.

image351

Umgicks med tvillingarna, där vi inledda kvällen med lite sushi och mojito, inte alls illa hur gott som helst faktiskt. Så bra jobbat Sharre och Emina med drinken, snacka om bra teamwork. Var en lugn men rätt så skön kväll ändå, tills vi (jag och emina) flippa och började spåra totalt, hahaha skrattar åt oss nu i efterhand. Amina lär ha tyckt att vi va stupida i skallen. Tills även hon passerade gränsen och sällskapade galna dansen made by myself AND Emina. Sedan fortsatte kvällen på lobby med galet folk som var hungriga på att visa some moves. EMIL DU VAR KVÄLLENS DANSSTJÄRNA, you got it fellow...


SHOW ME WHAT YOU GOT...


Idag har jag varit på jobbet, det var lite jobbigt att stiga upp men det gick an. Snart ska jag ta en vända in till Valbo. Vi får väl se vad jag kommer hem med, om jag kommer hem med nått.


Kommentarer
Postat av: Emil

Men alla var ju fan skittaggade på att dansa, men jag var liiiiite bättre ;)

2008-04-01 @ 23:36:21
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0