YOU are so yesterday

                    image377
Igår fick jag för mig att dra till Högbo och jogga lite, fick panik efter 2,5 km då jag ser att klockan tickat på och är 19.30 och jag ska vara på Kharma om exakt en timme. Rushade som sjutton de sista 1400 steglängderna och hoppade in i bilen och körde som en galning hemåt. När jag väl är hemma tas några samtal och det känns som att jag måste hinna 1000 grejer till innan jag måste vara vid nästsista slutpunkten hos twins 20.25 innan vi pallar röven till Kharma. Men som tur är kan man vara lite flexibel ibland och jag hinner precis i tid. Men sedan var det andra grejer som vålla besvär och vi blir lite sena men det gjorde inte så mycket.

DET VAR I ALLA FALL

Amina, Emina, Elin, Sara, Frida, Karin, Stina, Annika, Sanne, Evelina och jag som avnjöt riktigt god mat, för min del blev det sushi, otroligt gott... Det var riktigt underhållande att sitta där och käka när något annat gäng hade födelsedagsfest på andra sidan och var extremt underhållande. Sakta men säkert rullade det in folk och stämningen började arta sig, Frida slänger ur sig kommentaren...

- Tjejer märker ni något som är en aning annorlunda ikväll?

- Ne vadå?

- Hallå, vi är lugnast ikväll! Vaaaad är det här?


Det var riktigt trevligt, blev en del fotografin, de kikar in lite senare, så håll ögonen öppna...


People come into your life and people go. But it's comforting to know the ones you love are always in your heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0