Jag gör mig själv en befattning

Kom precis hem nu, efter ett hårt nattskift. Nu ska jag rengöra ansiktet få bort den feta finnen som Sandvik skänkt mig över natten och ta hand om mina fossingar innan jag lägger mig.

Bort med finnen

Den gamla goda klassikern kör jag på, den fungerar verkligen.

Dutta lite tandkräm på finnen och låta det verka över natten, vilket i mitt fall är under dagen fram till 12.00 då jag ska kliva upp. Och då vips kommer finnjäveln vara helt uttorkad och borta.

Mina fossingar

Nu ska jag snart smörja in fossingarna med överdrivet mycket fotkräm och trä på en plastpåse på varje fot. När jag går upp senare om några timmar kommer fossingarna vara mjukare än någonsin. Redo för nya äventyr i Gävle, där jag ska spendera dagen med ida. Vi ska äta sushi och shoppa bort lite stålar. Jag ska b la titta på de specialbeställda skorna och handla lite smått och gott på BODYSHOP. Sen är det raka vägen hem till parkbadet, träningen.

Hörs ikväll, ni får se skorna då om jag nu köpt de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0