Those three words are never enough

Idag var jag i valbo men jag blev inte ägare till en ny iPod eller mp3, hittade dock några som jag tyckte såg helt OK UT.
Imorgon ska jag in till gävle och valbo med karin och ida, har några ärenden så då tänkte jag svänga förbi apple och se om jag inte hittar några snygga ipod's, hoppas jag fiskar upp en. Måste även köpa mig en ny symaskin få se om jag hittar någon på rea skulle vara GULD DÄ...

denna veckan äee jag ledig skaaaa bli söåå sköönt
ne nu ska jag glo TV, ALLA HANS EX ska skådas &
sen är det sömn som gäller, imorgon ska det joggas tidigt i trebo med pappi


Kommentarer
Postat av: ilda

du kan få köpa min av mig, den är helt ny bara använt den en gång..

2008-08-25 @ 22:07:45
Postat av: Semra

Hej min söta frisör ilda!

Jag har redan kirrat mig en ipod stumpan, men tack för att du erbjuder dig att göra lite biznis med mig, haha

hoppas du har det bra i skolan och klipp lungt, jag vill inte se flera sår på dina händer när jag kommer och hälsar på. puss, puss & puss

2008-08-26 @ 00:20:46
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0