en repris

Hallå i stugan!

Igår kväll skickade Stina några bilder från onsdagen. Jag skulle lägga in en på min outfit imorse innan jag åkte in till gävle/valbo med twins men råkade ta bort alla av en slump. Så Stina jag vet att det tog lång tid men nu lär du skicka BILDERNA IGEN... haha


Av en annan slump hamnade jag på en tjejs blogg, sarahlinnealarsson.blogg.se/, och hittade ett inlägg med dessa bilder där hon skrev om modevisningen i Gävle. KUL




Nu ska jag på middag sen hem till Ida och se idol och planera STHLM


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:...

Hejsan!!

ja men absolut! jag la ut dom som inte blev suddiga eller dåliga på bloggen. så kopiera alla dom. ska kika imorogn om jag hade flera. snygg va du iaf:)

2008-12-13 @ 00:35:07
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

varifrån kommer klänningen du hade på dig på modevisningen??

2008-12-15 @ 00:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0