MYCKET FINT


Otroliga kap har jag gjort, klänningen som ni ser från beyond retro och ett par levi's jeans även så som jag ska sy om. Måste bara in till gefle och handla lite annat tyg i marinblåfärg som ska sys på jeansen alldeles ovanför knäna. Klänningen tänker jag fålla upp i den längden som ni ser på bilden, annars är den knälång. Skorna från H&M, hur fina är DOM INTE? JO det är helt sjukt att H&M expanderat sitt urval av skor till ett så otroligt bra pris också. Sen kan ju kvalitén diskuteras. MEN JAG ÄR NÖJD. Jag fick det sista paret också, hur glad blev jag inte? Sååååååååå glad ni kan ju tänka er, körde nästan en glädjes dans inne på H&M. Skorna påminner lite om de brunröda från WHYRED. Sen blev det lite annat smått och gått.
nu är det lite tv ON som gäller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0