NYA PLAZA

Promenad och träning avklarad, nu tänker jag sitta inne hela dagen och inte röra ett finger TYP. Bara lyssna på skön gammal pop musik och ta hand om kropp och själ, TESTA DU OCKSÅ. Det är så underbart att vara ledig ibland, det är jag faktiskt värd. Men imorgon är jag tillbaka på banan igen in till Gävle och se vad som kommer att hända med jobbet. Fredag likaså fast då är det fotografering som gäller, ska bli riktigt roligt, hoppas jag bara inte ramlar och slår ihjäl mig.

Ha en skön dag gott folk


Kommentarer
Postat av: ilda

vart har du köpt koftan?

skitsnygg, verkligen!

2008-12-17 @ 19:30:10
Postat av: alma

vilken mysig kofta, va är den ifrån?

2008-12-17 @ 20:40:18
Postat av: Anonym

vart jobbar du då?:)

2008-12-17 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0