skinnbrallan + randigt


En snabb vända in till Valbo har avklarats, fick med mig dom skinnbrallorna från bikbok och den randiga tröjan från H&M som ni ser i bild.
Och när jag står där inne på BIKBOK i provhytten och sliter och funderar på hur jag ska göra med skinnpantsen kommer Nathalie och tittar in. Alltid lika trevligt att träffa henne när hon jobbar. Så jag och hon stod där ett tag och jag provade fram och tillbaka. Det var nämligen så att skinnbrallorna fanns enbart i Medium och X-small. M satt löst och det är ju inte riktigt det som är meningen, Small var slut som sagt så jag var tvungen att prova det omöjliga. XS och dom satt som ett smack, så jag var tvungen att BARA KÖPA. Har aldrig i mitt liv köpt ett par brallor som sitter så tight, så nu är det bantningsdieten som gäller.

Jag tänker mig skinnbrallorna, en Mussepigg t-shirt, en svart kavaj och skyhöga klackar, det är ju liksom felfritt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad lider du av? din kropp och dint skelett är inte alls gjorda för att vara i storlek xs. hur mycket du en går ner i vikt kommer du att ha breda axlar å höfter. ta vara på det du har, å njut av din naturliga kropp istället för att bara se sjuk ut. du är ju jätte fin, det vet du också.

2008-12-30 @ 19:00:25
Postat av: hejhej

pinsamt.. xs my ass and you know it! du är bred så är det och de inte fint med för små byxor, ser bara gjort ut

2008-12-30 @ 19:27:42
Postat av: Semra

SVAR:

Jooo jag vet, det var precis så jag tänkte "XS my as" men det funkar faktiskt ska drapera dom någon dag här framöver så ska ni få se;-) OCH DET ÄR SNYGGT, JÄVLIGT SNYGGT...

2008-12-31 @ 11:01:20
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: hejhej

what ever.. vi tycker inte

2008-12-31 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0