When it snows, you have two choices: shovel or make snow angels


OK! Kallt? JAA!

Idag har jag draperat den riktigt varma rocken och undvikit min tunna trenchcoat, hängt upp den för att hänga ner den när knopparna på träden är tillbaks. För den är besvärligt kall, och då blir jag ännu isigare.


Äntligen är jag hemma nu och OJ VÄDRET, det har snöat och regnat nå förskräckligt idag. Usch och fy, jag är långt ifrån en snövarelse. Sol, sol och sol GE MIG SOL... Spelar ingen roll vad jag önskar, jag var ändå tvungen att dra på RYSSEN en dag som denna.

Har varit hos mina bästa vänner och blängt tv och konsumerat tacos med resten av gänget. Sjukt mysigt, och helt sjukt vad jag fick ont i magen där i slutet, det är nått fel. Hoppas bara det var en proppmätt mage som tala ut och att det inte är någon krankhet på G.

Jag lär nog ta mig an slafen nu för imorgon ska jag opp tidigt på en promenad för att sedan träffa Fredrik över en lunch på Kharma, SUSHI min favorit vi mumsas imorgon.

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0