SÅNGFÅGEL

image287

DÅ var helgen avklarad och en halv måndag också skulle man nästan kunna säga, men en ny vecka har kommit som serverad och kräver färska tag!

Jag var oppe tidigt imorse, kunde bara inte sova, vilket ändå var konstigt... För igårkväll var det några idioter som skrek av några konstiga anledningar, vilket inte dröjde länge innan polisen kom... ett herrans liv var det iaf, vilket gjorde att jag inte somnade förrän halv 2!


Helgen bjöd både på det ena och det andra men tänkte bara berätta om det ena, hahha

Var uppe i Högbo med SGAledarna, en massa roliga lekar, catwalk, sång och dans och 3 rätters bjöds det på, det var magnifikt. Därefter drog vi ett gäng till Kharma och jag kan väl inte påstå att det var bästa utgången i mitt liv, men det var helt OK... Förvånad över att det var så mycket folk ute, även fast det är liksom i slutet på månaden sådär!


Ja annars vill jag gå fristående kurs steg 2, fortfarande ingen som vet??


Ne nu ska jag plugga lite sen ska jag till söderskolan för att ha ytterligare en lektion.


SES BRORSHÄÄN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0