If you miss one, along comes another one. Like cabs.

image251

Helgen var underbar, lika underbar som sällskapet och ni som missade den tkr jag mycket synd om... ELINA OCH EWE ÄR TVÅ MYCKET AVUNDSJUKA TJEJER(HAHAHAHAHAHHA), men jag tror eller nästan vet att fredagen med Adam Tensta kommer att bjuda på en lika bra kväll om inte bättre.
(lägger in nått kort sen någon gång)!

De senaste dagarna har jag haft en massa plugg, har inte heller varit hemma utan har sovit i den andra lägenheten hur skönt som helst...
Mmmm, vad mer finns att berätta? hah

Aja nu ska jag iväg på promme sen blir det push och afrikanskDANS med mina träningsälsklingar;-)

I don't believe in e-mail. I'm an old-fashioned girl. I prefer calling and hanging up.

Kommentarer
Postat av: Emil

träningsnarkomanen Semra har yttrat sig igen ;) Men vi ska shake some ass på freda ;D

2008-01-29 @ 19:29:21
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0