EFFECT

Eftersom de flesta har frågat om vart och hur jag har gått till väga med mitt hår tänkte jag berätta det nu.
Jag bokade tid på Effect, som ligger på hyttgatan
Hade en frisör vid namnet Hannelie(hur duktig som helst, varit frisör i 15år), hon färgade slingor i 2 olika ljusa nyanser eftersom jag ville ha det ljusare och att det skulle flyta ihop med min dåvarande hårfärg, hon förstod precis vad jag ville ha och jag blev JÄVLIGT NÖJD MED RESULTATET...
Jag köpte även 3 hårprodukter som skulle bevara och återfukta håret, hålla slingorna fräsch och allting gick på bara 1700:-
 


Kommentarer
Postat av: =)

frågorna fortsätter komma, vilka produkter köpte du dåra? hih =)

2008-07-28 @ 08:54:28
Postat av: hej å hå!

frågorna fortsätter rulla dåra, vilka produkter köpte du då hih? :) och föressten, använder du något skydd för håret i allmänhet, eller när du plattar håret, vilken? :D

2008-07-28 @ 10:45:58
Postat av: Anonym

jättefint är ditt hår nu, fan vad tjockt hår du har,,,rioktigt mkt hår har du hehhe:) eller har du hårförälägning så de ser tjockare ut?

2008-07-28 @ 11:21:48
Postat av: Semra

schampo, balsam, hårinpackning och även skydd för håret när du plattar det är A OCH O för mig. Det gäller att hitta det som passar dig och jag har inte varit så noga med vad för produkter jag använt i mitt hår tidigare, vilket har resulterat i att även jag har haft problem med hårbotten håravfall OSV. Man ska helst använda schampo/balsam som är gjorda på örtavkok av växter, är dels milda dels innehåller de naturliga växtämnen, som håret lätt tar upp och tillgodogör sig.

Just nu använder jag ett schampo/balsam/inpackning som bevarar, återfuktar och behåller hårglansen och håller slingorna fräscha, det är produkter från L'ORÈAL och finns att köpa på EFFECT. När jag plattar året skyddar jag det med en produkt (kommer inte ihåg namnet) men även den är från effect.

OCH NEJ jag har inte Extensions eller någon form av löshår i mitt hår som ska göra det tjockare, mitt hår är nästan så naturligt som det kan bli.

Hoppas jag har svarat på alla era frågor, vill ni veta något mer är det bara att fråga så ska jag svara så fort jag kan.

MVH/ Semra

2008-07-29 @ 08:42:07
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0