lördagen i all ära

FÖRFESTADE HOS MIG MED MINA BÄSTA TJEJER, innan vi drog till ELINAS loverboy Månsson där vi festade ett tag men sedan drog oss till Mats Mantion och vidare på krogen där man endast spenderade 20 minuter för att åka bil till gävle och tillbaka till sandviken, neeej tillbaka igen till gävle, eller neeee vi åkte tillbaka till sandviken igen, krångla fram och tillbaka men till slut blev det bra... Heeeeelt OK KVÄLL, dock skulle vi inte rört en fena och stannat kvar i min lya tills utgång för BENA gjorde ONT SOM FAN......












Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snygg hårfärg du har fått nu, finare än den orange somk du hade,, nu är det riktigt snyggt måste jag säga....

2008-07-29 @ 11:41:39
Postat av: hej

tycker du gått upp i vikt, såg dig i helgen och la märke till det, är helt ärlig, inget illa menat så utan det märks mkt spec när du går i så kort korta kläder.

2008-07-29 @ 21:16:34
URL: http://h, ttp://
Postat av: Anonym

ASSÅ ÄRLIGT TALAT KAN INTE U LÅTA DEN HÄR TJEJEN VARA HON HAR EN VÄLTRÄNAD KROPP VILKET JAG TROR ATT DU INTE HAR, DU HAR SÄKERT MASSA ÄCKLIGT FETT ÖVerallLLT som gör att du är avundsjuk på henne,< du den här tjejen har snygg stil, riktigt fint hår och om du ska säga att hon är tjock så är du dum i huvudet det måste vara du som är FET och som inte har några vänner och sitter oppå internet och klänger ner på folk, fan vad jag hatar sådana. skaffa dig ett liv.

semra du är en snygg jävel

2008-07-30 @ 10:23:09
Postat av: mikaela

Hejsan, Jag skulle vilja veta vart du har köpt din soffa. Färgen är mörk grå. om jag inte ser helt fel. Den var i alla fall fin. :)



Och jag måste och säga att du har en grym stil, coolt hår och skön utstrålning! Fortsätt så! :D



Mvh mikaela

2008-08-08 @ 15:48:34
Postat av: Semra

hej mikaela!

soffan är från MIO den är jävligt stor och jävligt skön och kostar runt 17000:- tack för komplimangerna:-) Ha det bra

2008-08-08 @ 22:28:19
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0