2 bra saker blir dubbelt så bra…

...goda vänner och god mat










min sista dag som ledig var igår, då blev det strand med de
bästa och grillning på kvällen, riktigt mysigt..
Jag kunde inte fortsätta in till stan med tjejerna utan var tvungen
att gå hem och lägga mig eftersom jag började kvart i 6 imorse och
kom i princip hem för 20min seda.

Jag är sjukt trött nu kan jag förmedla och ska lägga mig i soffan
och GLO fotboll med en stor godis påse till sällskap...


Förresten så har vi bokat bord på Kharma på tisdag, ska kika fotboll med ALLA BRUDARNA, kommer att bli tvungen att gå tidigare från jobbet, jag har jobbat över så mycket nu, så det borde de kunna bjuda på tycker jaah.


Annars är det järnet imorgon på jobbet och sen kanske jag och Ida svänger förbi och ser sif-frej om vi hinner då råa!


KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0