fotbollsdag imorgon som fortsätter hela veckan

Tjabba folks!
Jobbet gick fort idag, tråkigt bara att jag missa matchen Italien-Holland.
Tur att det finns snälla killar här i världen som höll mig uppdaterade och jag visste precis vad som hände hela tiden, tack grabbs :-) OCH GRATTIS HOLLAND 3-0

Ja annars kommer det att bli en kort dag på jobbet imorgon, börjar 14.oo.

Sen ska vi iväg på fotbollsträning 16.oo, vi som jobbar på Tamrock + vår chef ska vara med, LITE BALLT, (ska ta med mig kameran) GÖRA OSS redo inför den stora eller snarare DE STORA matcherna som kommer på lördag då alla som jobbar på Tamrock i hela Sverige ska samlas på Jernvallen för att spela en fotbollsturnering, FESTA och se på fotbollsmatchen Sverige-Spanien och förhoppningsvis avsluta DET STORA firandet på krogen.


Jag och Ida ska bara jobba till 20.oo imorgon :-)

Ska ned till stan äta middag och se Sverige-Grekland med brudarna på Kharma, så därför kommer det bli en otroligt kort arbetsdag, åhå så skönt såå.


Kommentarer
Postat av: Emil

Jag ska nog med, bara så att du vet ^^

2008-06-10 @ 12:31:47
URL: http://eliassson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0