IGÅR VAR DET KANON

Jag hade en underbar dag igår...

Twins, Ida, Elin och jag drog ut till hedåsen, och vädret var som vanligt på topp och alla var glada...

Vattenskoter förarna var många, galna och åkte som aldrig förr. Några glada donnor gav sig ut på det galna vatten äventyret och åkte ut mot det djupare vattnet, jag och Ida ville jätte gärna prova OCKSÅ men vi vågade inte fråga :-(









Vi hade absolut inga planer på att kvällen skulle sluta hett till men så blev det ändå.

Elin och Ida bestämde sig för att skippa träningen för att börja lite lätt hos Ida, med nån härlig dricka för att sedan ta bussen in till Gävle där hela kalaset vändes upp och ner.

SHIT, MY OH MY, SICKEN KVÄLL...

Riktigt roligt hade vi det, JAG; IDA, ELIN & SUSSANA som ni kanske ser på bilderna mina vänner...












Nu ska jag iväg på grillfest hos Annika med mina brudar, ska bli hur mysigt som helst
HA EN TREVLIG SOMMARKVÄLL NI MED ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsamt = Ida & Semra

2008-06-06 @ 23:34:47
Postat av: Anonym

you're huge!.. bigga lår under kropp inte proportionellt till resten

2008-06-08 @ 00:14:35
Postat av: sur

men vad är det för cp som orkar skriva sånt där idiotiskt till en sån smalis som henne? hur fan orkar man? säkert fet en gris själv.

2008-06-08 @ 19:35:10
Postat av: Anonym

jag tycker också hon har grova ben, i jämförelse till resten överkroppen. en åsikt ju, men vadå varför ha blogg om EJ KAN TYCKA? inte fet men fult :)och vet ej hur den personen som skrev innan ser ut, men själv är jag SMAL och slanka former, så det man måste ej vara fet för att tycka så ;)god kvällen

2008-06-08 @ 23:09:27
Postat av: Anonym

jag tycker också hon har grova ben, i jämförelse till resten överkroppen. en åsikt ju, men vadå varför ha blogg om EJ KAN TYCKA? inte fet men fult :)och vet ej hur den personen som skrev innan ser ut, men själv är jag SMAL och slanka former, så det man måste ej vara fet för att tycka så ;)god kvällen

2008-06-08 @ 23:10:10
Postat av: Anonym

jag tycker också hon har grova ben, i jämförelse till resten överkroppen. en åsikt ju, men vadå varför ha blogg om EJ KAN TYCKA? inte fet men fult :)och vet ej hur den personen som skrev innan ser ut, men själv är jag SMAL och slanka former, så det man måste ej vara fet för att tycka så ;)god kvällen

2008-06-08 @ 23:11:37
Postat av: Anonym

jag tycker också hon har grova ben, i jämförelse till resten överkroppen. en åsikt ju, men vadå varför ha blogg om EJ KAN TYCKA? inte fet men fult :)och vet ej hur den personen som skrev innan ser ut, men själv är jag SMAL och slanka former, så det man måste ej vara fet för att tycka så ;)god kvällen

2008-06-08 @ 23:12:47
Postat av: h

jag tycker också hon har grova ben, i jämförelse till resten överkroppen. en åsikt ju, men vadå varför ha blogg om EJ KAN TYCKA? inte fet men fult :)och vet ej hur den personen som skrev innan ser ut, men själv är jag SMAL och slanka former, så det man måste ej vara fet för att tycka så ;)god kvällen

2008-06-08 @ 23:13:24
Postat av: Anonym

amen inte fet kanske men gar du sett häst lår, precis, lika stora och överkroppen smal :/

2008-06-08 @ 23:15:02
Postat av: Anonym

jag tycker också hon har grova ben, i jämförelse till resten överkroppen. en åsikt ju, men vadå varför ha blogg om EJ KAN TYCKA? inte fet men fult :)och vet ej hur den personen som skrev innan ser ut, men själv är jag SMAL och slanka former, så det man måste ej vara fet för att tycka så ;)god kvällen

2008-06-08 @ 23:16:05
Postat av: Anonym

Är ni dum i huvudet? Hon som är så fin!

2008-06-09 @ 16:56:25
Postat av: MERIMA

kännr lite avundsjuka här vaaaaaaa vavavavavavva ??? hahahah äckliga människor utan liv.

2008-06-14 @ 22:06:33
Postat av: syskon

Merima? är du och semra syskon eller släkt? Isåfall så tror jag att alla förstod de efter ditt inlägg, ni är lika omogna!

2008-06-18 @ 15:59:50
Postat av: merima

haha nej vi är inte slkt eller syskon ;)

dom som är omogna är väl ändå alla som läsr hennes blogg och skriver onödiga kommentarer och sen klagar på att hennes blogg är dålig, och sen säger dom att dom som läser hennes blogg och tycker att den är bra inte har något liv.. man märker väl tydligt vilka som är omogna och inte har något liv ? och du "syskon" du är ju jätte mogen och skriver ditt namn när du kommenterar :)

2008-06-18 @ 20:22:05
Postat av: merima

JAG ÄR EN FUL APA!!! ;)

2008-06-18 @ 23:40:15
Postat av: Anonym

men hur orkar man använda andras namn när man ska kommentera ? omogna fitta dra härifrån

2008-06-24 @ 19:27:22
Postat av: Anonym

Jag tycker Semra Dedic har en otroligt fin body i bikini. Varför ska ni andra klaga.

Bra jobbat Semra!

2010-05-15 @ 14:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0