STHLM2





 Där har ni 2 bilder från sthlm och 2 smakprov av det som jag hitta på urban outfitters levi's och t-strap sandalen

Imorgon är det sushi på menyn med TWINS sen på kvällen ska jag umgås med Stina oxå, Gävle där blir det sex and the city filmen FÖR ANDRA GÅNGEN, hoppas man inte skvätter med lika många tårar denna gången, helt ärligt jag och elin grät 3/4 av filmen och jag grät 10 minuter efteråt. DET VAR DET BÄSTA JAG SETT HELT ENKELT, den rekommenderar jag starkt.
ne nu ska jag fortsätta titta på EM-finalen jag säger bara
PAZZA PAZZA TORREZZZZ






klänning: (H&M)
jacka: POCO LOCO (carlings)
sko: converse

Kommentarer
Postat av: Louis

Jag älskar shortsen och sandalerna även din klädsel!!

2008-07-04 @ 15:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0