UNDERBART ÄR ORDET

Kul som TUSAN IGÅR....

Underbaraste vännerna, underbart folk för övrigt där, underbar match och EN HELT FANTASTISKT UNDERBAR ZLATAN










Idag var jag på jobbet kl.08.00 och fick gå en liten "kurs" med de andra arbetskamraterna. . som handlade om kost och sömn och alkohol!

Viktigt att sova och äta rätt när man jobbar skift. Fick även mäta midjemåttet eftersom det var midjemåttet som avgjorde om man var för smal eller för tjock och vi tjejer skulle helst inte överstiga 88cm för då var det farligt för hälsan och NI killar får inte överstiga 102cm. Hon sa aldrig var gränsen gick om man var för smal, men ändå så var det lite kul att mäta och se vart man låg någonstans...
så nu är det bara att ta fram måttbandet och börja mäta, och då ska ni mäta precis ovanför naveln...


Idag gick tvillingarnas syster Meima ut 9:an så jag var dit och såg hela den fina skolavslutningen i kyrkan, men jag var TVUNGEN att gå 5minuter innan det sluta så jag hann aldrig ge henne min ros och den lilla GULD chokladasken och SÄGA GRATTIS :- (

men jag får hoppas att de tjejer som var där, (systrarna A&E, elin och johanna) hälsade och kramade och pussade henne så mycket från mig...


Min lillsyster Ajla gick ut 6: an idag, jag hann aldrig gå på hennes skolavslutning eftersom den var så tidigt på morgonen då jag var på "kursen" men, MEN

Jag har lovat henne att imorgon ska jag och hon fika och bara UMGÅSumgås innan jag åker och ska jobba EM, underbart det också helt enkelt...



Kommentarer
Postat av: åh!

jag blir så irriterad varje gång jag läser, du vet ju ingenting om fotboll...så pratar du om det som om de vore ditt liv typ. Gick på kompisens lillasysters skolavslutning men inte din egens hah..

2008-06-12 @ 12:31:13
Postat av: haha

ja vissa gör allt för den lilla extra klappen på axeln

2008-06-12 @ 12:31:36
Postat av: Emil

Jättetrevligt var det :)

2008-06-12 @ 12:47:00
Postat av: Anonym

fett ful helt enkelt helt man sviker inte sin lilla syster så där, fy fan så kasst! du vill vara som tvillingarna och förstår inte varför, det är ju fula!

2008-06-12 @ 13:06:00
Postat av: Merima

hehe, tack Semra för blomman och presneten, chokladen var jätte god ! :)

hahahahah, måste bara säga att ni som kommenterar anonymt kan ju bara ge er.. fan va skrattirriterande :D hur gamla är ni ? ;)

varför läser ni ens Semras blogg om ni stör er så mycket på vad hon skriver ? haha det märks ju tydligt att ni är avundsjuka på henne era omogna fjollor :)

och den där kommentaren om att hon vill va som mina systrar och att dom är så fula, det vet både du,jag och alla andra att det inte är sant, för det första vill ALLA va som dom och för det andra så VET JAG att du är en patetisk lite nobody som ingen tycker om och därför sitter du där hemma bakom din fula dator och skriver töntiga anonyma kommentarer.. snälla väx upp! det är så synd om dig alltså :)

H A H A

äckel

2008-06-14 @ 21:58:55
Postat av: haha

jag fattar inget, men tntigt alltihopa tycker jag! VAD ALLA? hahaha näää de fan inte sant, Gud vad mkt mn kan tro om sig själv då. Vet inte ens vilka det är och därmed inte alls alla, om ens någon. Men gud sånt skämt,hmmm inget vettigt hät iaf!!!

2008-06-14 @ 22:54:45
Postat av: Andreas

okej, du haha ? men om du inte fattar något vrf lägger du dig i för ? Om du inte vill vara som dom så ta inte åt dig. Hon menar ju att eftersom den andra idioten skrev att Semra vill vara som dom såklart att alla vill det. Haha jag tycker att det allt det här är omoget.. men jag måste lägga mig i för jag tycker inte att man ska hacka ner på en fin tjej som Semra :) eller tvillingarna. Dom har all rätt att tro mycket om sig själv..

2008-06-15 @ 00:04:55
Postat av: Anonym

i dont think so!!! and i know so

2008-06-15 @ 01:32:13
Postat av: Anonym

Om ni inte tycker bloggen är bra och är såå avundsjuka på henne. Så sägr jag bara ett ord:DRAAA!!!

2008-06-15 @ 10:55:16
Postat av: Anonym

omogna alla, semra och alla som skriver!!! skitblogg

2008-06-15 @ 13:41:08
Postat av: emina

haha :)

2008-06-16 @ 12:35:43
Postat av: sandvikenssnyggaste

hahahahaha tvillingarna är allt ni andra vill vara

2008-06-16 @ 16:24:43
Postat av: amenstick

jävla fetto stick haha orkaa ytliga apor

2008-06-16 @ 23:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0