Hemligheter

image340

Det verkligen suger att vara sjuk, har suttit inne en hel jävla vecka och kurerat men inte fasen ser jag några resultat, fortfarande lika sjuk. Har dessutom fått ont i röven och ryggen för att jag inte gjort någon annat än bara relaxat. Tror fan inte att jag kan bli bättre än så här, fortfarande hostar och snuvig, så jag börjar fundera på om jag kanske ska dra på mig gympadojorna och slita en runda till Jernvallen och köra lite spinning. Kanske piggnar till lite. För denna veckan vill jag göra mer än att bara sitta hemma och glo serie efter serie. Faaaan, känns som att jag kan alla repliker i the hills utan till nu. I veckan får vi ta och göra något mysigt tjejer, lite vin hos mig och så kan vi beställa hem käk... skulle faktiskt vara mysigt. Sen så kan jag väl tänka mig att det vankas utgång på lördag, blev ju inget för VISSA AV OSS IGÅR, får väl se hur och vart vi tar vägen då!


Sitter här och dricker kaffe och skriver med lite folk och fy i helvete vad vissa är hemlighetsfulla. Och det kan vara jobbigt det där med hemligheter, dom lägger sig på hög tills de tar över allt. Tills det inte finns plats för något annat. Tills man är full av hemligheter, att det känns som om man ska spricka. Och hur skönt är det inte då när en hemlighet släpps lös? Vare sig de är goda eller onda, är de åtminstone ute i det fria vare sig man gillar det eller inte! Men problemet med hemligheter är att även om man tror att man kontrollerar allt... så gör man det inte.

Min lilla hemlighet berättade jag för pappa idag och det var så jävla skönt.... äntligen slipper jag gå omkring och känna ångest, skiter i det där nu, pallar inte! hah


Ne nu ska jag rusa, SEE YOU SOON


PS: ELIN JA TYCKER ATT DIN IDÈ OM ATT TA ETT TRÄNINGSPASS NERE I HELLAEN I VECKAN NÅGON DAG LÄT FINEMANG, JAG SAK KOLLA UPP DET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0