you know it's not your style but it's right there, so you try it on anyway

                                              image297

Ja då var denna helg avklarad skulle man nästan kunna säga. Sjukt bra har den varit och gårdagen bjöd på både det ena och det andra. Fruktansvärt trevligt...


Snart, aa okej om exakt 8 dagar blir man 20 och jävlar då ska morgonen inledas med pannkakstårta till frukost annars blir jag riktigt besviken. Därefter ska jag väl stå utanför bolaget och vänta in öppningen för att sedan få trycka upp körkortet i fejset på kassören/kassörskan.


Men den 14:de ska det firas på riktigt och då jävlar mina tjejer ska ni få se på good girl gone bad, in the club with a freaky dress on, and trying to get enough drinks in her system.

FÖR DÅ ÄR DET GÄVLE SOM GÄLLER


Ne nu ska jag baka något som en speciell gillar sen är det mys med mina bönor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0