lager på lager


En snabb vända till Gävle, lite viktig shopping blev avklarad, nu kan jag pusta ut. Köpte kanske världens finaste textiler på Ohlssons tygaffär, nu ska jag försöka komma på nått som jag skulle kunna sy. Tygaffären hade inga kedjor i någon guldfärgad nyans, eller nått smyckeaktigt överhuvudtaget. Jag som hade tänkt smycka min jeansväst med någon härlig kedjedetalj. Lär ta mig till stan imorgon och leta i varje litet krypin och hoppas på att jag hittar nått krimskrams i någon fin guldfärg. Tänker inte ge upp hoppet om jeansvästen som jag slitit så hårt med nu.

Om det är någon som vet vart jag kan hitta billigt skit, guldfärgade kedjor eller liknande mojänger, hör av er, skulle vara tiptop i så fall.
hade tänkt mig nått i den här stilen

bild://modefeber.se

Kommentarer
Postat av: elin

gu va fin du va i sofis semra! så jäkla snygg är du!

jag tror du kan köpa saker till sömnad i butiken vid gamla teamsportia... alltså bredvid typ hälsokost, nära malaysia :)



ha de bäst!

2008-11-18 @ 20:23:27
URL: http://ellesnelle.blogg.se/
Postat av: mm

så fort man ser nåt i Kling's blogg så kommer de upp här efter.

2008-11-19 @ 00:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0