Modevisning, MAKE UP STORE whisper















Här bjuder jag på några backstage bilder.
Helt jävla obeskrivligt roligt har jag haft det idag.
Hoppas ni gillade visningen ni som var där och såg "DE LÄSKIGA VAMPYRERNA".
Imorgon ska jag umgås med mina fabgirls vi ska luncha (HALLÅ JAG VILL HA SUSHI) och sen ska vi på bio i SANDVIKEN, hah för en gångs skull.
Nu ser jag att klockan är alldeles för mycket och jag ska opp tidigt som satan, hur ska jag avstå från att inte komma sent till passet är frågan...
ne nu lär jag drömma sött, hörs imorgon, hope you enjoy our pics

Kommentarer
Postat av: cecilia

skit snygg!!!!!!!

2008-11-21 @ 03:41:30
Postat av: Frida

Hjääääääärtat, fan vad snygg du var! Hade viljat sett men jag hade träning. Vi måste höras idag vill veta när bion är. PUSS!

2008-11-21 @ 08:24:53
Postat av: frida

hej jag hittade din blogg :D det var jätteroligt igår! vad bra att du knäppte lite bilder, jag hade ingen camera med ;P /Frida :)

2008-11-21 @ 09:00:28
URL: http://fridoo.blogg.se/
Postat av: Emma

mycket snyggt! Varifrån kommer din klänning?

2008-11-21 @ 09:59:39
Postat av: Marian

wow this is amazing.love the hair,makeup,designs etc!very creative.

xx muah!

marian

2008-11-22 @ 00:21:23
URL: http://www.thehouseofstyle.blogspot.com
Postat av: Anonym

SKIT SNYGG var du semra...

2008-11-23 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0