MODEVISNING I GÄVLE, MAKE UP STORE WHISPER

Jag har precis kommit hem efter att ha varit ute och ränt sen 2 idag. Är ganska så slut.

Men i alla fall hittade jag lite fint inne i gävle, lite smycken som är tänkt att ska hängas runt halsen imorgon och en guldfläta som jag ska ha runt skallen. Jag ska bli kvitt luggen nu hade jag tänkt, det är så drygt att hålla på och trimma hela tiden. Nu är den sådär dryglång, kan varken ha lugg eller ha rakbena. Så med flätan försvinner mina hårproblem för en kväll på krogen. Annars provade jag ett par FABULÖSA JEANS FÅN LEVI's som jag gått och sniffat på en lång tid men har varit lite osäker på om det är nått att ha, pga deras utvängda modell. Det är inga stuprör vi snackar om här inte, som alla mina andra jeans. Och man är väl alltid lite labil när man ska välkomna nått utöver det vanliga in i garderoben. Så ni förstår jag köpte de inte, vi får väl se om jag åker tillbaka om några dagar och byter de mot en 1000 lapp.

Sprang även in på MAKE UP STORE och fick veta lite om vad jag ska ha med mig inför modevisningen som äger rum nästa vecka. Torsdag den 20/11 är det modevisning på gallerian nian i gävle kl.20.30. Biljetter kan köpas på MAKE UP STORE och kostar ENDAST 50:- skitbilligt. Så skynda er och köp för det är inte många tryckta. Jag kan nästan lova att det kommer att bjudas på en underhållande föreställning. Och är du en sådan person som inte gillar mode och catwalks tycker jag fan att du ska palla röven dit ändå och vara moraliskt stöd för mig.

Nu ska jag ut och ränna lite till innan jobbet kallar...

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0