“Some people think luxury is the opposite of poverty. It is not. It is the opposite of vulgarity.”



Jag har varit och ränt runt lite på stan. Köpte present till syster, jag brukar vara generös ibland. Men bara när det gäller shopping av presenter till henne. Även en stor, stor frukttårta till fredagen hann jag beställa för då är det fest, jag ska jobba enda fram till så långt som det går att jobba. Komma hem sent, vakna opp och så är det en ny dag, lördag och då är det fest. Fast en annan typ av fest, för då firar jag min förlust, vill du joina?

Nu ska jag till sysselsättningen snart

hörs



"I don't understand how a woman can leave the house without fixing herself up a little - if only out of politeness. And then, you never know, maybe that's the day she has a date with destiny. And it's best to be as pretty as possible for destiny."
by; Coco Chanel


Kommentarer
Postat av: linis

vadå för förslust? :/

2008-11-25 @ 18:29:52
Postat av: Anonym

DU e sjukt skämmig jävla töööön. INGET LIV förfan.. hahahhahahah åååå kolla har köpt ny tröjaa..wooooooooooooooow vem fan bryr sig.. NOLLA

2008-11-25 @ 20:09:01
Postat av: Anonym

har du något liv då som kollar på en blogg som du inte verkar tycka om? Och du verkar ju heller inte fatta vad man gör på en blogg... man bloggar om sin vardag, thats the shit! Och va är en töööön? haha! Ge fan i Semra, hon är världens bästa å goaste tjej! Semra, you go girl! :D

2008-11-26 @ 09:49:50
Postat av: moa

Tycker verkligen inte du ska ha blont hår, du passar OTROLIGT mycket bättre i mörkt!!

2008-11-26 @ 14:03:48
Postat av: Anonym

alla negativa kommetarer ja sett är så falska så att det inte går, men fortsätt att skriva vad ni vill Semra lyckas bara mer och mer(;

NI BODE SKÄMMAS...

2008-11-27 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0