DE ÄR SÅ SNYGGA


DON DONNA är det och jag vill ha ett par, jag ska köpa ett par, jag måste bara ha DE här också. Sen får det vara nog för denna månad med skor.

Har inte kunnat sova nu, kanske inte är så konstigt med tanke på hur många koppar kaffe det blev idag på jobbet. Så jag har spenderat 4 timmar vid symaskinen och min MiuMiu är äntligen klar, och jag blev riktigt nöjd. Imorgon ska den få se världen och DE snygga kängorna ska få göra sällskap.

Imorgon eller ja Idag är mina brudar prioritering nr.1, vi ska se fotboll och grab a fika. GRAB A BULLE kanske vi ska, det är ju KANELBULLE DAGEN IDAG.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tar sig!

2008-10-04 @ 10:42:18
Postat av: Anonym

har du inte sätt de skorna som finns på stan på crispin lr va de heter? där finns det exakt lika bara att de är nitar på banden som går över, dom är grymma!

2008-10-06 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0