My friend will possibly buy grey shoes to me in the big city

Spinning och center/boll körde jag och Brisfjord imorse... Det gjorde verkligen sitt, kunde knappt schamponera håret för att armarna värkte så mycket. Och bena ska vi inte ens tala om.. Imorgon kommer jag säkerligen inte kunna gå, men jag ska inte till sthlm och flanera runt på stan en hel dag som en viss Ida ska. Good luck my dear, with your march in the big city.


OCH JAG HAR DE NUUUUU

Fick mina skor idag och jag var tvungen att ta en vända till stan med de...

Nu snart ska jag hämta upp Ida, sen är det jobb till 18.00




Kommentarer
Postat av: Anonym

de? dem?, de? dem?, de? dem? Ett litet tips såhär om du ska bli bloggdrottning, de=they, dem=them! "Ta en vända till stan med deM!

2008-10-04 @ 00:06:59
Postat av: Anonym

OCH JAG HAR DEM NU

2008-10-04 @ 00:08:00
Postat av: Anonym

hahaha jag dör, semra du försöker verkligen skriva "korrekt" och använder dig av ett språk eller ord som bara låter tillgjort.. skippa det, varför inte bara vara sig själv liksom!? det märks att du osäker..

2008-10-04 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0