Öga mot öga med en kobra


Imorgon är det yrkesbröderna man ska släppa loss med. Vi ska först till killen som har de "giftiga" ORMARNA, 16st snackar vi om då. Få se hur det slutar, och jag hoppas verkligen att han har lås på dem där terrariumen han jämt snackar om, annars kommer man att sitta och gnaga på naglarna i tron om att en kobra ska komma och hugga en. Sen om man förhoppningsvis inte har blivit uppäten och kommer därifrån levande är det Valhalla vi ska kalasa på med resten. Det blir ingen Björn utan jag och Ida ska möta upp våra flickor för att traska oss in till Gävle och se vad de har att bjuda på.


Jag tror jag möjligen draperar en french connection riddarutrustning imorgon, men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0