PÄLSEN

När man övernattar eller i mitt fall sover morgonen/förmiddagen på stan och går upp halv 3 på eftermiddagen kan man inte låta bli att bara ta en vända i alla affärer. Inte för att man har så många att välja på men man vet liksom aldrig vad man kan hitta i de få butikerna som vi har. Så det var precis vad jag gjorde, och fick med mig 2 nya jackor skulle man kunna säga. En obeskrivligt snygg kort fuskpäls och en svart kavaj, båda fick jag till priset av en. Och dom båda gömde sig på DAMMODE. Så vill ni fynda lite, bör ni skynda på.

Nu ska jag en vända till tvillingarna, sen är det träning på badhuset med Ida...

Här har ni pälsen


Kommentarer
Postat av: Alma

Vilken snygg, vad kostade den?? har letat överallt efter en fin päls och du verkar ha hittat den perfekta!

2008-10-14 @ 21:28:52
Postat av: Anonym

Riktigt snygg päls!

2008-10-15 @ 09:32:11
Postat av: ilda

skitsnygg jacka, verkligen! får man fråga vart du köpt den? (A)puss

2008-10-15 @ 15:27:09
Postat av: Semra

hej alla!

Pälsen är från DM DAMMODE. Den kostar 250kr

kram

2008-10-15 @ 19:59:27
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0