ville ha och fick, ska få..

De här eftermiddagarna på jobbet blir bra och ganska schysta ibland faktiskt. Som igår var jag uppe med tuppen, tränade spinning med min Ida 8 på morgonen och sen kom man hem och var hur pigg som helst. Jag städade ur garderoben så nu vet jag vart jag har allt. OCH HUR SKÖNT KÄNNS INTE DET!?? JO JÄVLIGT SKÖNT. Och då var det hur lätt som helst att åka och jobba 8h lix. För då kändes det inte som att hela dagen gick bort som man annars brukar känna. Idag klev jag dock upp lite senare, men jag hann ändå med träning på parkbadet och nålade även ihop miu miu kjolen som jag ska börja sy imorgon eller på fredag.

Jag och Ida fick flex idag av världens bästa chef också, så vi hann med lite fotboll på kvällen. Men det bästa av allt VAR/ÄR, att kängorna som jag gått och trånat och suktat efter i några veckor nu, trott att de inte ska komma in på din sko här i butikerna i Gävleborg KOMMER till din sko snart. Håll ögonen öppna säger jag bara, jag får mina på fredag det ska bli så skönt. Jag ska säga till världens bästa skochef att hon inte behöver ha så bråttom med att packa upp de andra och skicka kängorna till butikerna än. Jag och Ida vill nog hinna strosa omkring i våra SNYGGA kängor innan alla andra i Gävleborg också inhandlar likadana.

Ne nu ska jag sova men här nere ser ni de snygga kängorna och chics med vett i modesinnet.   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0