min apelsin till klocka är INNE, haha



Nu är det så här att biljetterna är bokade och jag ska se Vince Niel...

Sjukt uppladdad är jag nu och kan knappt vänta det kommer att bli så bra. Jag har läst en biograf och föll pladask, visste inte ens vilka de där jävlarna var innan. Och nu är jag så för den här musiken så det finns inte, och att de lever fortfarande är ett underverk. Just därför kommer det att bli oerhört mäktigt att se Vince Niel.

Men det här kanske bara är en liten fas i livet som kommer att försvinna ur min tillvaro så småningom, jag kan inte kontrollera det just nu, jag bara gillar de, verkligen gillar. Så jag förstår om ni skriver lite upprörda kommentarer, jag förstår faktiskt egentligen inte själv. Men jag tycker däremot att det är ganska COOLT, RIKTIGT COOLT ändå och att det är min stil för tillfället, MIN STIL SOM FAN.

Nu ska ja lyssna på lite Mötley Crüe sen ska jag till jobbet

Ha det underbart alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0