ZEBRAN ÄR HET


Det är väldigt många som har frågat vart den zebramönstrade blusen kommer ifrån.

Och nu berättar jag det en sista gång här och nu.

Den är från Cheap Monday och jag köpte den i somras. Så tyvärr folks den finns inte kvar, men man kan säkert hitta liknande om inte finare eftersom utbudet nu på zebran är lite större än när jag köpte min.

Min fick i alla fall se världen för första gången igår i studion på Sofis mode, vilket jag tycker är lite häftigt faktiskt. Leopardmönstrat har nu börjat komma lite i skymundan och lämnat utrymme åt zebran som jag faktiskt tycker är ett snyggare mönster i sig. Så ut med er och försök finna den rätta ZEBRAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0