fyra manliga kryp som klädde sig som kvinnliga slampor...

...Aaa DET VAR NOG Mötley Crüe, eller vad tror ni?


Ja då har man börjat läsa THE DIRT, efter allt snack (TJAT) från Ida som jag fått stått ut med de senaste veckorna om hur fabulös boken är och hur jag inte kan ha läst en riktig bok förrän jag satt klorna i denna självbiograf som de skrivit. OCH SHIT snacka om THE REAL SHIT alltså, VILKEN JÄVLA BOK säger jag bara. Jag är helt besatt, sitter här nu efter att ha läst några 100delar och kikar lite bilder och lyssnar på deras konserter, läser songtexterna. Alltså musiken blir så jävla unik på nått konstigt sätt, jag hade nog aldrig ens ägnat tanken åt de där 4 äckliga gubbarna. Men det är/blir en helt annan grej när man läser självbiografen och helt enkelt tar del av deras liv, hade jag funnits till under den perioden skulle nog jag vara lika "olåst" som de andra miljontals tjejerna var. De där jävlarna har varit med om sjukt jävla mycket SHIT. Det sa bara svisch sen var jag inne, och fast på en gång. Jag är bara rädd för att jag inte kommer vilja att läsa ut den, för man vill liksom inte att det ska ta slut.


Ja gott folk, ska ni anstränga ögonen lite extra framför lite bokstäver rekommenderar jag den starkt.
TILL VERKLIGEN ALLA DÄR UTE

Ne nu ska jag klä mig varmt, sen är det sushi och mys med mina världens bästa TWINS
hörs ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0