your style


 


Ett modetips som alltid håller om man är lite osäker och inte riktigt vet hur man ska gå till väga, som jag brukar ta till när jag har hjärnsläpp.


Håll koll på tuttarna när du visar bena och håll koll på bena när du visar tuttarna. Men jag säger inte att det här alltid gäller, det finns självklart undantag då du kan låta både bena och brösten gå i ide, eller visa fram båda som om de vore till salu. Men då ska du ha matchat jävligt bra sistah...




Nu ska jag väg till stan och handla mig lite hudvårdsgrejer sen är det yoga, spinning och push som ska få min bootylicious att worka lite..


Hörs ikväll mina damer och herrar


Kommentarer
Postat av: Emil

vacker brunett i svart klänning du har där som nr 2 ;D

2008-09-08 @ 21:56:53
URL: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: jajaaaa

du är skit dryg verkligen, fick nog direkt

2008-09-08 @ 23:04:33
Postat av: den bästa

den enda du måste tycka är dryg är du själv så du fick nog och var tvungen att dela din "glädje" på fel plats... vilken fjant

du har snygg stil semra :)

2008-09-08 @ 23:32:29
Postat av: Från chic

Läser du tidningen Chic? Jo det gör jag med eftersom den hamnar i min postlåda. Där kan ja även läsa om ditt lilla tipps att hålla koll på brösten när man visar benen osv. Saken är bara den att de är Victoria Beckham själv som sagt det och inte jävla wanna be semra som lägger ner flera tusen kronor i månaden på kläder och nöjen men endå är patetisk och efter! förstår inte ens hur du orkar ta kredd för något du inte ens kommit på själv!

2008-09-11 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0